en husfru's hunger och innersta tankar

Har änsålänge idag;

ätit frukost
vandrat hunden
städat mitt rum
läst igenom nästan hela tredje lektionen av ryskan
lämnat in uppgiften vi fick förra veckan
kollat facebook tre gånger (jag gillar inte det nya upplägget)

Nu är jag;

trött på ryskan (bara lite)
hungrig igen

Och har dessutom;

träsmak i röven efter den här dumma stolen, varför ska spelande småbröder sitta bekvämt vid datorn för och inte jag?

Därför antar jag att det nu blir lunch och antagligen en urplockning av diskmaskin som mor så snällt bad om i telefon, och dessutom ska jag tvätta lite. För jag är duktig husfru och min bror är värdelös på att göra saker så fort datorn är igång... Eller ja, alltid egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0