ekspréss

jag var ute och sprang. det var varmt. nu är jag kall.
och jag behöver duscha.

men först tänkte jag bara berätta att jag kan själv. ^^

efter duschen blir det tårta för mamma fyller år idag, och ikväll ska vi in till jensens och äta middag.
för vi är väldigt familjiga. fast nappe får inte följa med. han får inte genomstekt biff. han får äta malet avfall istället.
för vi älskar våran njuff.

imorgon är det träning i Bara igen, och denna gången är jag ensam. lite läskigt måste jag medge, men det blir säkert hur bra som helst. måste bara anpassa upplägget efter dom där tre grupperna, och kanske lära mig ett namn eller två. det är nog mest föräldrarna jag är lite rädd för. dom sitter ju där och tittar på och ungarna springer runt som galna i lokalen. tänk om föräldrarna inte tycker om mig. tänk om jag typ får frispel och slänger in en unge i väggen eller nåt. vid närmare eftertankte är det nog något jag hade kunnat göra. skrämmande.

okej. dusch, tårta, vila. kanske ska prova att ringa danielsan igen. han lämnar mig aldrig stående i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0