busy day with endless coolness

Jag har diskat, ska gå ut med hunden och sen ska jag in till stan och träffa mina vänner!! Mina vänner sen IB, som jag inte har träffat på en hel evighet!! Typ eller ja men det är fortfarande typ ett halvår sen så det är heeeelt galet och jag är jättesuperexcited och stoked!! Så jag var tvungen att kollagera deras fiina ansikten och hittade inget mindre än bilder från tåget till Prag, eller hem från Prag jag minns inte. Men dom är underbara iallafall och eftersom ingen fortfarande självmant erbjudit sig att lära mig photoshop så blir det ett hopklipp från paint. Men jag är rätt grym på det också. Orka vara proffsig liksom.



Sen ska jag till skogen med pojkarna och antagligen Lollo och springa livet ur mig. Vilket kan vara bra för jag antar att det inte blir helt nyttig fika/lunch i stan. Och ikväll blir det film med dom finaste flickorna och kanske till och med maskerad med Moulin Rouge tema, jag vet att vi totalt bara snor din thunder BigFoot men det är värt det om du får se bilder right?, och ett underhållande besök i Sarahs klass som anordnar. För ja, jag är coolast och blir inbjuden överallt.

Imorgon är det 1årskalas för lillkusinbarnet och kanske till och med tårta. Det är läskigt. Varför är det tårta hela tiden? Jag har ätit tårta tre veckor i sträck nu och min mage börjar tröttna på grädde. Men snart fyller lillbrorsan år också så det lär väl inte ta slut den här hösten. Fan att alla ska fylla år samtidigt!

Nä, nu ska jag ta tag i min voff som snarkar i hallen så ska vi ut och vandra en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0