block it, hinder me

Alltså, mobiler och facebook borde spärras när man hamnar i tillståndet av igår.
Jag fattar inte hur jag lyckades skriva ett så pass sammanhängande inlägg och sen gick allt så fel.

Sms från kvällen,
'Jag var ändå jävligt snygg idag, och marcus kom ändå hem efter mig.. Är det fel?' (jag fick inget svar) 'Kan man smsa 112? Inget akut just nu, bara undrar..' (jag tänkte något.. tror jag)

Dessutom väääldigt osammanhängande wall-inlägg på allas vår favorite community eller vad man ska kalla det... Så ja, typ sätt en alko-mätare på mobilen eller nåt. Och datorn måste ju ha nån slags skärmspärr så man inte ser att skriva.

Ja, det var nog allt. Nu ska jag äta en kanelbulle till och dricka lite apelsinjuice. För jag måste hinna till systemet innan dom stänger, och just nu känner jag mig inte riktigt på topp för det. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0