au chocolat

Jag har promenerat med Louise. Det var mys, och både varmt och kallt. Sen borde jag ha sovit, men jag däckade framför tvn istället så nu är jag uppdaterad på gossip girl och vem kan slå filip och fredrik? Jag vill vara allmänbildad som dom. Dom är faktiskt sjuukt smarta. Eller nåt. Snart ska vi äta, lax och sallad. Kanske lite potatis om vi kände för det. Pappa åkte och handlade.

Imorgon blir det Bara igen och Pacnyc gjorde min kväll eftersom han gick med på att följa med!! Du är bäst <3 Och det är inte ens en omväg att hämta Emma på vägen hem så självklart fixar vi det :P Måste bara planera passen imorgon nu.. men det ska vi väl klara av. Jag har ju inget annat för mig. Eller ja. Ska nog plugga lite ryska och vara ordentlig också.

Usch vad trött jag är. Nu struntar vi i det här =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0