Allt

Jag har fått klagomål från Norrland om att jag är sämst på att blogga. Men det är väl inte jättekonstigt när du aldrig kommenterar dude!! Så. ^^ Men idag kände jag att jag ville dela med mig av min snoriga näsa och mitt dunkande huvud tillräckligt mycket för att ni skulle förstå att jag inte mår sjukt bra.

Har dessutom fortfarande sanslös träningsvärk från i tisdags, trots träningen igår. Är beredd att säga att gårdagens träning kanske har bidragit.. men ja. Har iallafall lagt upp lite nya bilder på fejan och eftersom jag är sämst på photoshop blev det bara lite paint-klistring. Men men, det fungerar.. right?

Imorgon ska jag iallafall upp till Göteborg och träffa min smula och sen ska vi åka till Trollis och festa satan så hela gatan där Amanda bor blir galna. :D:D Jag är sjukt pepp! Har Malibu för hela slanten och kanske lite Bacardi att bidra med. Det kommer bli bäst. Dessutom ska jag ringa mitt ragg från Kungälv och se vad han ville mig när han smsade Glenn förra lördan. Det kommer bli ett av mina mest förvirrade fylle-samtal. Och än en gång är jag rätt glad att vissa personer inte är så aktiva på nätet och därigenom inte kommer få reda på det här =P

Btw så har jag älskat alla fyllesms jag har fått den här veckan. Daniel har nämligen nollning och ärar mig med sms mitt i natten alla vardagar, utom igår då jag hör och häpna fick ett icke fylle-samtal som till och med varade länge. Det är bra, det märks inte lika mycket att du är så långt borta då vet du.

På måndag ska jag hålla träningen i Bara-klubben och det kan bli intressant. 3 timmars pass med blandad grupp, jag är pepp. Dessutom får jag användning av mina tränar-skills då och det är alltid något eftersom jag inte har ett liv den här terminen.. Tih.

Nu ska jag göra nåt vettigt, inte riktigt klar med 5e säsongen av Vänner än. Och dom äger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0