2najts de najt

Tack älskade Rasmus för kommentaren, nu är jag hemma från stan och jag har pratat med Daniel en stund. Han behövde gå och lägga sig, av orsaker som inte kan förklaras när jag är i detta tillstånd, annars låter det som han är värsta alkoholist. =) Varsågod Daniel.

Imorgon blir det uppstigning typ tidigt, typ 11 iallafall för att packa kanelbullarna i påsar. Kanske borde bjuda på typ folk som kommer hit imorgon, men bara dom som frågar om det och är snälla mot mig. Rasmus får nog en. Och jag har lovat att frysa en till Daniel som jag kan ta med till Umeå nästa helg. Och jag är helt stressad över det... mest bara för att om jag var själv hade jag fixat allt redan men eftersom vi är tre så kan jag bara inte bestämma... pratade med Sebbe om det innan idag, men han verkade inte speciellt förstående...


Iallafall så var det supernajs att träffa nats och kimzan idag :P jag älskar dom och dom är bäst och jag ser fram emot mååååånga fulla kvällar den här hösten och nästa vår eftersom jag är hemma och dessutom ska ti ll london och det blir bra. Och jag saknar redan kim even if jag vet att hon är hemma en dag till och jag är hemma imorgon så vi kan fika egentligen om du är på? Så vi hörs imorgon om du vill ha tid och jag kan komma in till stan för jag har bil. JAg behöver sova egentligen. Nu iallafall. Men imorgon är det nog ok.

Nu är det godnatt, och sen vaknar jag förhoppningsvis av min hunds egna vilja imorgon när husse har åkt och eftersom marcus tydligen är mer social än mig... fan. Jaja, han lanar. Vilket inte är lika coolt som att träffa gamla klasskamrater och spilla drinkar över dom (förlåt martin, och jag ska leta upp dig på facebook) och typ ringa kompisar i umeå heeeeela vägen hem på bussen. Förlåt för inget riktigt hejdå kim... jag hoppas jag kan fika imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0