1 dan

"Vad kallas spelet där man samlar på olikfärgade tårtbitar?"
"Du är Vad du Äter"

"Vad är Yatsy?"
"Japans president"

Jag ÄLSKAR parlamentet! Och jag är så trött i kroppen och slut i huvet att jag ville sova så fort jag kom hem, men mom wouldn't let me, så jag är vaken. Typ koma-tillstånd, men vaken. Vi har iallafall gått igenom allt och det känns stort och långt borta fortfarande men det ska sitta i ryggmärgen så vi behöver gå igenom det många gånger till. Dessutom har jag insett att min tid som uke till Smulz och Julie faktiskt gav mig lite perspektiv på graderingen och det hjälper inför min egen. Thanks babes : *

Ska sammanställa mina papper och traggla in japanskan ordentligt så allt sitter. Sen i maj så jävlar! Då smäller det.
Men just nu ramlar jag snart ur fotöljen av trötthet så sleep. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag såg det. =) Älskar det!

"Det påminner mig om när jag såg filmen...."

2008-10-28 @ 10:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0