träningsvärk!

Världens bästa träning igår! And I'm paying for it today. Det borde inte finnas så många muskler i kroppen...

I eftermiddag ska jag till Lund, vi får se om jag hittar rätt. Och främst av allt får vi se om bilen vill som jag och startar. För orka ta bussen. Det blir nog bra.

Nu ska jag vara lite duktig och läsa på lite ryska.

Schleb = Bröd
Garod = Stad
Babushka = Mormor/Farmor

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med det, men det kommer säkert till nytta nånstans. =) Dessutom kan jag prata med alla mina fina polska vänner, för det är väl typ som svenska och danska, eller?

Kommentarer
Postat av: Emily

Inte riktigt darling, men tanken var god.

Jag kan ge dig Katschka (iiiingen aning om hur det stavas, men det uttalas så), det betyder Anka på Polska. Katschki är plural, alltså flera ankor. :)

2008-10-08 @ 13:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0