russkipusskidusski

Jag är fortfarande förkyld! Jag hatar att vara förkyld, det är det värsta jag vet. Och jag har världens abstinens efter träningen just nu... det är jobbigt att behöva sitta hemma och känna att man inte kan göra nåt vettigt.

Det var väl därför jag bestämde mig för att organisera alla mina ryska-lektioner ordentligt så jag faktiskt kan lära mig något. Men det tog en timme, så nu är jag rastlös igen.

Ska ringa pappas jobb och höra med Helena om det var något speciellt jag skulle göra. Några timmars jobb hade varit skön avlösning i ingenting-landet... Inget svar. Nähä.

Har förresten insett att den där introkursen i juridik som jag har sökt till våren också ligger på distans. Så det blir ännu en termin hemma framför datorn... det känns lite meningslöst. Även om jag då har två kurser och kan alternera mellan dom (oj vilket fint vuxet ord) så lär jag bli knäpp av att gå hemma med hunden. Hur klarar mammor av att vara hemma med nyfödda barn... jag förstår inte. Jag blir galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0