Hell's Kitchen and the woodsy trip

Jag och Nappe-njuff var i skogen idag. Det var mys, och jag tog med min kamera. Jag tyckte det behövde dokumenteras att hösten är här. Det var supermys och sådär lagom varmt i skogen, och dessutom sken solen till och från så allt blev lite bättre. Så ni får några fina höstbilder idag, och imorgon ska jag antaligen ut samma sträcka och ta död på mig. Så njut.


Nappe tyckte vi skulle vända genast. Såhär ser han ut när han vill vända.

Men vi gick vidare en stund. Det ligger massor med löv på marken.

Vi hittade hästspår och jag blev lite sugen. Men det är svårt att sadla Nappe ^^

Som du ser Daniel så finns det en del löv kvar på träden här.

Nappe var så söt

Så jag ville också vara med på ett hörn.

Nu ska jag sova. Efter att Gordon Ramsey har skrikit färdigt på tv. Tror jag. Det är väl inte Shark idag..?

Kommentarer
Postat av: Emily

Ååh, vad fin han är. Och skogen. Jag vill också! =)

2008-10-09 @ 22:55:18
Postat av: Camz

åhh, jag hade också velat gå med er. en riktigt söttrio. :) mwih poss :*

2008-10-10 @ 10:37:09
URL: http://camzlamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0