fredag

Igår sparkade Jonathan mig på näsan. Den är lite öm idag. Men jag fick äppelpaj och vaniljsås när jag kom hem, så det är inte så illa. Idag letar jag dator, kamera (på nätet) och efter mitt originalsims-spel (i hela huset) jag kan inte bestämma mig för vad och när jag vill ha saker, och jag har inte den blekaste aning om vart mitt spel har tagit vägen. Helt bummed, för jag kan inte prova det andra om originalet inte är installerat. Någon som har ett sims över som vill ge det till mig?

Puss

p.s. Glenn kommer hem idag och jag är gladgladglad! imorgon blir det tydligen kids camp och spagetti och köttfärssås för hela slanten. Ume får vänta, men då tar vi bilen och stannar två veckor, minst! (eller, ja en vecka) :P d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0