en hel rulle med bubbelplast!

Pratade precis med Sarah och vi har kommit underfund med att om jag ska gå hemma hela nästa termin också kommer jag bli galen på riktigt (nej, jag är inte riktigt där än. believe it or not) så vi diskuterade olika idéer till att starta egna företag. Vi får väl se om det kommer nånvart, Sarah sprudlar av kreativitet medan jag bara ser allt det negativa och svåra med allting. Men om det är någon som har en bra idé och bara behöver någon med time on their hands att starta upp och get the thing going så är jag på. Bara ring. ^^

Annars då, jo jag har funderat lite över julklappar och sånt. Hittade något jag alltid har önskat mig för en stund sen på blocket och seriöst hur roligt hade det inte varit??! Jag hade älskat det! En hel rulle med bubbelplast att bara poppa alltid, dygnet runt, närsomhelst när man inte har något viktigare för sig. Jag hade klätt mig i bubbelplast till alla tillfällen och låtit andra poppa mig också. Sjukt bra idé. Undrar hur det hade fungerat på killar.. "vänta lite, jag ska bara byta till nåt bekvämare *pow* bubbelplast!!" Jag hade lätt gått igenom 150 meter på två dagar. Det är en lagom bevisning för mig om att jag har alldeles för lite schemalagd tid för tillfället och behöver något produktivt att arbeta med innan jag börjar klättra på väggarna (eller kanske tvingar hunden, vilket hade gjort skrapmärkena väääldigt mycket djupare)

Nu ska jag se om det finns något vettigt att se på tv, för idag har jag ändå hunnit med att plugga, jobba, diska, handla, laga mat, gå ut med hunden och titta vänligt på tvätthögen. Den vägrade tyvärr vika sig själv så jag får nog ta till med hårdhandskarna imorgon innan jag åker till st bernstorp för deras gigantiska mega-öppningsdag när alla butiker har 50% på allt och jag behöver en ny jacka och kanske skor, för det kan man inte få för många av. xP

Kommentarer
Postat av: Camz

jag vill också åka till bernssnopp....? behöver också ny jacka!

2008-10-22 @ 22:15:46
URL: http://camzlamz.blogg.se/
Postat av: Laj

Smisk är institutionen för sjuksköterske-, röntgensjuksköterske- och socionomprogrammet :P

2008-10-23 @ 17:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0