bowlo´rama

Känner mig sådär lagom seg och trasig idag. Spenderat ett dygn med två par och det tär faktiskt på en. Tro't eller ej, men att vara 5e hjulet är något av en makalös bedrift (iallafall utan att bli totalt däck av allt).

Så för att må lite bättre köpte jag nya skor!! Underbara och jag är lite kär, och det gjorde hela saken mycket bättre, sen på vägen hem från Linköping blev det en cosmo som naturligtvis löste alla mina problem. Känns lite sådär singel-vuxet att spendera sina sista pengar på ett par ofunktionella pumps som visserligen har en sjukt härlig höstfärg men som inte kommer hålla mig varm, inte ens om den minsta tån. Och dessutom en tidning som tipsar om hur man får sin partner att performa bättre i sängen (när man inte ens har någon, och nästan har glömt bort hur man själv ska performa för det var så länge sen). Dessutom tipsar dom om massa saker som kostar ännu mer pengar och som man definitivt måste ha eftersom folk i tidningen verkar så glada och okontrollerat lyckliga när dom använder det.

I'm lost. Och jävligt kass på bowling. Men det var en rolig helg.


Käraste kusinen, 20 och förlovad. Fast Conny ser liiite off ut där i bakrunden.

Disco-bowling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0