westboro baptist church

Jag kan verkligen inte sova.

Hittade den här på Aftonbladet och nu kommer jag definitivt inte att kunna somna. Tydligen är det ganska enkelt. Vi horar på dagarna för att kunna mörda våra barn genom abort på kvällarna. Vårt kungahus är fjantigt och vi är på väg direkt mot helvetet. Dom har tydligen önskat att alla svenskar skulle dött i tsunamin och säger att Gud hatar oss.

Det känns bra. Det fick mig faktiskt att skratta. Undrar om man kan överleva i vår civilisation med det tankesättet. Tydligen tyckte dom att Katrina var vad Louisiana förtjänade också efter sitt "horiga" leverne... Om man till och med hatar sitt eget land pga religion.. då har det väl ändå gått fel?

Förhäxad snart slut nu. Piper ska bara förvandlas till den där Wendigon och sen ska dom skjuta rätt. Tänk att jag kommer ihåg det. =)

Godnatt. 

"Hate in the Deity is not a passion like it is with humans...It is a purpose that is a part of his Nature and His essential attributes. From all eternal ages past, God has loved some of Adam's race and purposed to do them good, and he's hated the rest and purposed to punish them for their sins."  (Mmmhm, och sen då? När Adam's ras dog ut? För det behövs folk av Eva's ras för att Adam's ras ska leva vidare.. Annars hade dumma män vandrat på jorden i evigheter. Dumma män)

Kommentarer
Postat av: Li

HAHAHAHA det här gör mig ganska glad över att vara svensk. Och nog fan skrattar jag alltid xD Jag är hora och antikrist, en student dömd att leva i synd. Låter ganska bra i mina öron ;)

2008-11-11 @ 13:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0