skola, dyr kurslitteratur och horor

Jag hade min första lektion idag. And guess what? Jag träffade Sarah först, i hennes lägenhet och Chris och vi pratade en stund och det var mys. Sen körde jag vilse till skolan men hann i tid ändå för jag är grymmast och sen letade jag reda på mitt klassrum som bestod av tre gråa väggar en vit vägg och en lite sne rad med små röda stolar med såna där söta vikbord som är sjukt irriterande och inte tar någon vikt alls som man ska kunna skriva på. Luckily så är jag vänsterhänt och satt galet bekvämt i min stol och skrev medan killen som pratade verkade lite vilsen och inte riktigt kunde engelska sådär bra som jag hade hoppats. Vilket leder till att tankegången är (ooh vad jag vill till skottland och läsa där istället där lärarna lär ut på sitt native språk liksom... Men det blir nog bra till slut ska ni se.

Efter skolan (fan, det känns rätt bra ändå att ha något att ruta in livet efter nu) åkte jag till Sarah igen och vi drack te och åt mjuk pepparkaka och nu jävlar är det jul! Sjukt mys och vi ska försöka hitta en kompis till Chris som vill spela basket och kanske lära honom lite svenska. Anyone up for it?

Nu blir det mat. Sen träning. Puss

ps min bok till kursen kostar massor och jag har inte råd egentligen. någon som vill bidra? ds


Det är rätt Li;
"Jag är hora och antikrist, student dömd att leva i synd." :P Jag också! Vill du vara det tillsammans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0