svårdefinierbar

Det regnar, och det är rätt deprimerande. Känner inte för att gå ut med Nappe.. Tror inte han vill heller, han ligger och snarkar i hallen. Han är en klok hund. Ska ta mig ner till byn och hämta ut boken också, för den kom igår men självklart hann jag inte hämta den för jag lyckades somna och vaknade lagom till jag var tvungen att köra till Bara.

Ikväll är det kamplagsträning och det lär bli hårt. Har helt segt stopp i vänster skuldra och borde nog egentligen ringa nån som kan fixa det. Men jag tänker stå ut och se om det blir bättre. Man måste väl kunna stretcha ut det? Kommer bli helt förlamad i ena sidan snart annars...

Jag gjorde värsta lila (ja lila, inte lilla) frukostgröten idag och känner mig nöjd med matintaget for now. Ska handla lite också när jag ändå hämtar boken och göra nån slags kycklinggratäng till familjen till middag. Dom kräver sånt när man är hemma liksom. Men jag måste måste måste lämna in min ryska idag också, behöver bara formulera mina svar så det borde inte ta så lång tid. Nytta.


Sara - so easy to look at, so hard to define.

Kommentarer
Postat av: Poeten

Poeten was here 14.14 and this shows how busy he is for the moment.

2008-11-18 @ 14:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0