..och säger att hon är jag

Kom precis hem ifrån skolan och hade radion på högsta volym på motorvägen hem. Det är ganska livsfarligt att vara vansinnigt energisk och köra bil samtidigt... Om man samtidigt ger sig in i musiken och solen ligger fel är det uppbyggt för allmän trafikfara. Men än en gång hade jag tur, ta i trä (knackar i huvet) och överlevde resan hem. Föreläsningen i sig var väl sådär.. hade annat att tänka på. Men det blir nog bra. Ska gå igenom lite papper och hålla tummarna för att min bok kommer idag.

I helgen var jag hos Em och lekte. Mest som sällskap till Em eftersom hennes kära sambo hade vänner från norrut hemma och hon kände sig underlägsen östrogent sett. Slutade med övernattning och ganska mycket mer än vad jag väntade mig när jag kom dit. Vilket var ganska kul i sig. : )

Nu ska jag försöka koncentrera mig på typ en eller två saker och lugna ner mig lite. Promenad med njuff och ut i solen och njuta en stund. Det är liksom kallt, men oooh så skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Poeten was here 21.32

2008-11-17 @ 21:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0