mini bites

Jag var i Manchester och det var kallt, och jag var i Sheffield och det var varmt. Jag letade efter folk jag kände överallt men såg ingen förutom mina underbara flickor jag bodde hos! Tiggs och Ketch är så bra så bra och delar av anledningar till seriösa tankar (än en gång) på att emigrera. Meeeen vi får väl se. Hunden blev knäpp när jag kom hem och tydligen har han haft svårt att gå ut på morgnarna nu när jag inte varit hemma.. vi som brukar ta sovmorgon.. stackars njuff.

Anyway, bilder och further stories får komma senare för trots att jag ligger en timme bakom så är jag duktigt trött och vill nu sova i min egen säng med mina egna kuddar och täcken i ett lagom tempererat rum och med massor av plats att snurra på! Night night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0