jag mår bättre av stress och fulla scheman

Imorgon åker jag till Manchester och ska titta på fyrverkerier och festa lite och träffa kompisar! Jag älskar det bara lite och jag har massor med saker som måste göras idag för att resan ska bli så behaglig som möjligt.

* MÅSTE ut och springa, för det var evigheter sen
* MÅSTE raka benen, för snart kan björnbebisar gömma sig där och kanske gå i ide. det vill jag inte.
* MÅSTE lämna in ryskan för det här två veckorna, för det ska in imorgon och annars blir jag inte godkänd. hate to break my stride liksom. sjukt duktig på dom första 3 inlämningarna.. eller ja. typ.
* MÅSTE städa upp lite på ovanvåning/mitt rum eftersom mina kära föräldrar ska ha middag med vänner i helgen och dom vill väl visa hur fint vi brukar ha det hemma (läs en gång om året när det kommer hit folk)
* MÅSTE packa. essential att få med rätt grejer, har fått höra att det är kallt i england. men vill ändå ta med fina kläder. fan.
* MÅSTE lämna tillbaka biblioteksböcker, annars blir jag skyldig biblioteket massor med pengar igen. jag är nog deras trofastaste kund, jag betalar lätt deras löner en gång i halvåret när jag trillar in med 12 böcker som varit försenade 3 månader. men va fan dom måste börja skicka ut påminnelser igen, annars går jag under.
* MÅSTE åka ut till Sturup och växla till mig lite starkare valuta, typ pund.
* MÅSTE ner till McD och sälja min själ igen dvs lämna in papper på hur jag kan jobba i november och december så att jag får in lite pengar. har ju som sagt spenderat en del de senaste veckorna.

Där ser ni. Ni kan förresten glömma bilden på klänningen, kom hit och titta fan. Jag har inte tid med er längre. Puss!


Kommentarer
Postat av: Louise

Du behöver ju inte åka till sturup för att växla pengar, det gör man ju på centralen^^. eller vad är närmst?:S

2008-11-03 @ 21:19:52
URL: http://kunglouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0