i've seen your flag on the marble arch

Körde pappa till jobb imorse och hade allmän visning av hunden på fjärde våningen. Han är omtyckt. Sen åkte jag ut till mamma och hjälpte till att dela ut reklamblad när coop hade öppning. Sjuuukt mycket folk!

På vägen hem svängde jag in om McDonalds för jag var sugen på chickenwrap. Mumsi :P Roligaste hände. Killen i luckan bara "ah 23 kronor tack, kör vidare till nästa lucka. förresten får jag bara säga en sak. du har en väldigt trevlig röst, asså jag menar, när man pratar med dig" (pekar mot headsetet), jag bara, "eh jaha, tack." Gjorde min dag litegrann, för det var ju snällt sagt. Tyckte bara det var en lite udda sak att säga.. Jag vet inte.

Anyway, ska plugga lite. England imorgon! Yeahj! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0