aaaah

Det är väääldigt ljust ute idag.. men himlen är blå och det ser kallt ut.

Jag och mitt huvud samarbetar inte riktigt som vanligt just för tillfället, men jag dricker juice och hoppas innerligt att en vänlig själ ska köpa pommes frites till mig. Med tillhörande burgare förhoppningsvis. Lyckades ta mig hem igår efter en del om och men och sen körde mor och hämtade broren.. Jag vet inte riktigt varför jag inte åkte med där, men jag förfrös inte i någon snöhög iallafall, vilket är positivt.

Igår var jättekul och ändå helt sjukt trots att det var ganska lite folk och vi kände alla. Och då menar jag ALLA som kom dit. Johannes har varit i lokalen förut, men shit vad snyggt det var med lite extra solbränna :P Längtar sååå till julfesten!!

Nu ska jag be och böna om mat. Puss

Kommentarer
Postat av: Poeten

Poeten was here 00.37

2008-11-24 @ 00:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0