Skolan

Lyckades ändå hitta statistik över hur många det är som sökt till mina program nu, och alla mina ansökningar är pendlande under överläggning. Det är bra.

Men måste nog göra Camz lite besviken och berätta att det är 1200 sökande till 300 platser i Göteborg och det betyder att chansen är mycket större att jag kommer in i Umeå, vilket jag ändå ser lite fram emot. Tänk er kyla, mörker och snö hela tiden =) Ja, jag vet att jag är underlig. Men jag vill så gärna lära mig åka snowboard och vara sådär duktigt hurtig och liksom ändå komma en bit bort. Det är ändå Sverige och det är ändå typ Norrland, eller ja inte. Men det är väl bara en kort flygresa hem? Vi får helt enkelt se vad som händer. Göteborg står ändå som förstahandsval så man vet aldrig.

Btw, ändå kört 2 timmar på Wii-brädan och tränat och dessutom varit i Ullared hela dagen. Tycker ändå om det, det blir årlig åtkomst till det stället! Haha! Vi satt i bilen och sjöng Backstreet Boys och Empty Room tills det ekade i mina öron och vi åt dessutom frukost på McDonalds som påminn mig att aldrig göra det igen typ. Men hade en underbar dag med flickorna och Johan och imorgon ska jag fika med Cissi! Mys!

Godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0