Psykopat?

Sara | you've got to trust people säger: jag tror inte du är manipulativ.

Sara | you've got to trust people säger: det är inget jag har lagt märke till iallafall

Larsson säger: nej, jag tror att jag försöker ibland, men misslyckas

Sara | you've got to trust people säger: haha

Sara | you've got to trust people säger
: men själva grejen att du undrar betyder att du inte är en psykopat. för så insiktsfulla är inte psykopater.

Sara | you've got to trust people säger
: vill du vara psykopat?

Larsson säger: jag tror inte det

Sara | you've got to trust people säger: tror inte det

Sara | you've got to trust people säger: ok, kanske lite då

Larsson säger: det verkar jobbigt. Men på ett sätt hade det varit kul att kunna manipulera

Larsson säger: men helst på ett sätt så att folk inte märker att man är konstig och drar sig undan då

Larsson säger: en snäll psykopat

Sara | you've got to trust people säger: haha

Sara | you've got to trust people säger: det är så alla börjar. sen spårar det ur och dom tar sig in på folks hotellrum och onanerar bland underkläderna

Larsson säger: ja ok, nu spårar du också ur

Alltså, jag kom inte på det själv =) även om det hade varit underhållande. Men jag såg på Law & Order innan idag och en skurk hade gjort det. Tyckte det passade in i sammanhanget helt enkelt. Och det blev ju blogg av det hela. Om än inte så himla intressant.

Jag har så ont i knät att jag vill spricka i tusen bitar för det känns nog mindre. Mamma gav mig te och choklad och det hjälpte väl lite. Lite mamma-kärlek är alltid bra, men det är såna här tillfällen som får en att önska att någon bara lite.. skulle vilja hålla ens hand en stund och säga att allt kommer bli bra. För annars vill jag inte riktigt tro på det.

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Gillar din blogg :-)

2008-05-30 @ 01:48:55
URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0