Måndag

Sådär lagom trött igår när jag vaknade kvart över tio, men piggnade till när jag började fundera på alla som precis hade börjat jogga runt i sporthallen och hade massa timmar med intensiv värk i kroppen och svettpärlor i pannan framför sig. Ja, det var läger i helgen. Och jag missade det. Ganska medvetet tror jag eftersom jag inte ens satte klockan när jag gick och la mig i lördags. Det festades intensivt i lördags som sig bör och sen var det faktiskt riktigt skönt att vila ut istället för att dra igång och må dåligt redan på morgonen. =)

Jag tog mig ner till träningen och tittade på ett tag och fick en kort privatlektion i skrima utav en av svartbältarna i närheten. Har ingen aning om vem människan var egentligen men det gick bra och jag kände mig lite duktig ändå. Efter middagen igår som mamma valt och tårta som mamma köpt (eftersom det var hennes dag igår) så registrerade vi hela familjen på nyinköpta Wii Fit. Inte supersmart o registreras efter att ha smällt i sig middag och princesstårta kanske, men det kan väl bara bli bättre därifrån? Ändå sjukt kul! Och jag fastnade helt mycket för det. Inte helt såld som brorsan då som tydligen tog sig en joggingrunda med spelet imorse innan skolan också. Men det berodde väl mest på att jag fick åka till jobbet och stänga. Börja jobba 23 och sluta 02 hör definitivt till ovanligheterna men det gick väl bra och jag kände mig lite duktig som ändå lyckades utan att bränna ner stället =)

Ikväll blir det nog mer träning på spelet med Sarah som tyckte det lät intressant och kommer hit, och imorgon blir det upp tidigt för vi ska till Ullared. Ja, mamma ska skriva en lång lista med grejer jag ska köpa till henne. Tydligen blir det superbra. Men kan inte klaga eftersom jag får låna hennes bil och köra upp. Nej, nu ska jag gå och utmana brorsan i skidhopp.

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0