Fortsättning..

Alltså, väldigt random kväll på msn måste jag säga. Ändå underhållande, och så fort jag har fixat det här ska jag skriva ihop en lista på folk vi ska ringa. Eller nä förresten. Det får vänta till imorgon, måste sova. Och bota knät.

Sara | you've got to trust people säger: förresten. eftersom jag promotar dig både på jobbet och på internet.. vad har jag för timlön?

Sara | you've got to trust people säger: eller är det liksom tjänster och gentjänster som gäller så du kan börja sprida bra rykten om mig i lund?

Larsson säger: att du ens har mage att fråga. Jag skrynklar ut di hjärna helt gratis

Sara | you've got to trust people säger:

Sara | you've got to trust people säger: men ändå

Sara | you've got to trust people säger: jag skrynklar så gott jag kan också

Larsson säger: Och sen har det väl inte varit så bra utdelning heller

Sara | you've got to trust people säger: nej men det är faktiskt inte mitt fel

Larsson säger: fast så fungerar det inte. En reklambyro kan inte säga att det är fel på folket som tittar på reklamen istället för reklamen

Sara | you've got to trust people säger: men det är inte direkt så att du är en produkt som ska säljas

Larsson säger: jo?

Sara | you've got to trust people säger: det hade liksom inte funkat med telefonförsäljning

Sara | you've got to trust people säger: "hej, jag heter sara och jag ringer för min kompis räkning. han behöver ett ligg. skulle du vara intresserad?"

Larsson säger: ah sluta. Jag behöver inget ligg

Sara | you've got to trust people säger: kanske behöver skriva om manuset lite. men det där var ett short draft

Larsson säger: är det så du promotar?

Sara | you've got to trust people säger: haha, nej

Larsson säger: nej, för då ska du vara glad att jag inte kräver skadestånd istället

Sara | you've got to trust people säger:

Sara | you've got to trust people säger: men ärligt. tror du det hade funkat? jag hade faktiskt velat testa. se hur många som nappar bara för att det är en galen idé

Sara | you've got to trust people säger: vi tar gula sidorna. så får vi ju såklart ställa lite förfrågor innan själva säljet. jag vet hur man ska bygga upp det. har ju ändå jobbat med det

Larsson säger: alltså, då får du nog ha en bild som visar hur snygg jag är

Larsson säger: jag tror inte att folk vill köpa grisen i säcken

Sara | you've got to trust people säger: men dom kan få två gratisveckor, och sen om du inte fungerar som dom trodde så kan dom skicka tillbaka dig

Larsson säger: ja, kör du på det. Men du får välja lite så det blir rätt åldersgrupp. Och första frågan får vara "är du snygg" så du kan avbryta snabbt om dom inte är det.

Ja, så kan det gå. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0