Föräldrafritt

Jadå, mamma skulle ut med jobbet (fick ett sms där hon tyckte att det var, and I quote, "skitmysigt" på lilla torg! =)
Medan pappa körde till Skavsta för att flyga till Skottland med sina bröder för en lång golf/whiskey-weekend. Jadå, mina föräldrar lever egna liv och är mycket vuxna och ansvarsfulla.

Jag å andra sidan har spenderat mesta delen av dagen på Wii-brädan i källaren men lyckades ta mig ut ur huset och cykla ner till Intermezzo och inhandla pizza till bror och kyckling i pitabröd till mig själv. Sen cyklade jag hem, lite vingligt, med den stora påsen på styret och tittade på Men in Trees. Ganska mysigt med FF måste jag säga. Och hunden var till och med lugn ända tills Grey's Anatomy var slut och jag bestämde att vi skulle promenera. Vi gick och jag hade musiken med mig och sjöng så det ekade och kände mig ändå rätt glad att ingen annan var där.

Men det jag egentligen skulle skriva var att innan jag cyklade ner till byn tittade jag på Du är Vad du Äter och funderade på vad som skulle hända om Anna Skipper kom hit och drog ut allt onyttigt ur kylskåpet. Första jag kom att tänka på var att pappa hade blivit tokig om osten hade försvunnit, men Nappe hade nog blivit helknäpp också. Han kommer springande (i sin egen takt) så fort ostkupan lyfts av och hade nog blivit riktigt deprimerad utan sin morgonost. =)

Åh well, tillbaka till Sex and the City (ändå rätt mycket tv idag...) och sen sova.
Fortfarande bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0