Avklippta byxor och fräknar på näsan

Jag mår bra. Hittade en gammal text som jag älskade förra året.
Bara att jag inte kan hitta låten. Nån som har den?

Du rodnade när jag sa jag tycker du ser vacker ut

Du frågade på en gång hur många jag har sagt det till

Jag svara: Inte till nån som ser ut som du

Men jag kan : Visa hur jag känner lite senare på kvällen om du vill

Om du vill

Dina solglasögon täckte dina brunbrända kinder

Du hade: Avklippta byxor och en urtvättat linne

Det var i Augusti , September , Ljudkvällar med vänner

Du tände ljus & marscheller det brinner och jag faller

Faller ner i en dal av skratt

Du ger mig: Både trygghet och lugn

Jag vill ha mer av dig

Varje vecka Varje dag och varje stund

Du kan kalla det kärlek , kan kalla mig dum

Dina fräknar på näsan, snibben på örat

Kärleken jäsa och ingenting förstöra

Du rodnade när jag sa jag tycker du ser vacker ut

Du frågade på en gång hur många jag har sagt det till

Jag svarade: Inte till nån som ser ut som du

Men jag kan: Visa hur jag känner lite senare på kvällen om du vill

Om du vill

Tid och luft det blir en pust

Av stressen och pulsen som passerat just

Kärlek är, Kärleken är

Det känns helt rätt att ta det nu till nästa nivå

Är det så det är ? Det är så det är

Och allt jag kan tänka på nu är:

Dina fräknar på näsan, snibben på örat

Kärleken jäsa och ingenting förstöra

Jag tycker du ser vacker ut. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0