Udda tanke.

När jag satt på bussen på väg in till stan igår med alldeles för starkt blandad färddryck med mig kom jag att tänka på en sak. Det började med att en kille klev på som hade en av dom där fyndiga tröjorna man kan köpa i slutet av nian där det stod "varje dag föds en lärare, använd kondom" vilket i säg är rätt fyndigt.. men anyway to the point. Jag fick för mig att det stod "vardag" och började därför fundera i banorna, kan det vara så att man har ett tråkigare yrke om man är född mellan mån och tors och roligare om man föddes fre till söndag? Vad tror ni?? Jag tror det hade varit rätt underhållande att utföra en sån test även om det inte hade lett till så mycket. Det är iallafall sånt jag kan komma på när jag sitter ensam på bussen med alltför starka drycker i närheten under en 40-minutersfärd från Svedala till Södervärn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0