Paniktidig morgon

Vaknade sådär med ett vanvettigt ryck imorse när mamma klampade in och ville ha bilnyckeln. Lagom skrämmande, och sådär irriterande också eftersom hon väckte mig typ en kvart innan väckarklockan. Så sen kunde jag inte somna om ordentligt. Men men, in i duschen och sen vaknade jag till lite. Gröt till frukost (jodå, jag är nyttig) och sen fick jag ta bussen till stan eftersom pappa var så slut efter sin helg med bröderna och kom hem (samtidigt som jag) så sent som kl 1 inatt. Kände mig lagom duktig när jag var på jobb redan innan chefen och lyckades skriva kontrakt etc och dessutom vara med på en liten konferens innan jag satte mig vid datorn.

Nu ska vi försöka klura ut hur jag blir administrativ användare här, verkar ta lite tid. Så jag tänkte att jag kunde fixa sånt här sålänge =) I love going till jobbet i mina egna kläder, slippa ta bort nagellacket på morgonen och dessutom kunna gå och kissa när jag vill. Snacka om att ha blivit skadad av McDonald's. Haha.

Aja, nu blir det här i sommar. Och Crawford. På spanska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0