Magic beans

Igår såg jag slutet på Vänner. Dom spelade Twister och det var allmän oordning.
Telefonen ringde och det var Visa-bolaget till Rachel. Dom tyckte det var underligt att hon inte hade använt sitt kreditkort på länge. (har för mig att de andra försökte få henne att leva utan pappas pengar, dvs utan kreditkort, och hon var alldeles förstörd i början) Och då tittade hon på sina vänner, som precis kollapsade över varann för Twister blev dom övermäktigt och sa till Visa-folket att hon mådde bra.

"I've got magic beans...(antagligen en udda reaktion i andra änden av luren) No, no never mind, bye"

Och så slutsignalen och eftertexterna.. Varför är det alltid så att Vänner lämnar kvar en sån där må bra känsla som bara får en att älska allt och alla lite mer. Och jag ville bara ha mina vänner där just då, så jag kunde krama dom alla en och en och berätta hur mycket jag älskar dom.

Men om ni läser det här, så kan ni väl ge er själva en kram och kanske må lite bättre.
För ni är mina magic beans. Och jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0