Kom precis på en sak

Haha, jag kom precis på en sak.

På väg hem från Camz så satt jag framför ett litet gäng killar på väg till Göteborg. När vi började närma oss Eriksterminalen så började dom prata om Göteborg och den ena verkade inte förstå varför folk ville bo i Göteborg.

"Asså, jag fattar inte. Varför vill man bo i Göteborg egentligen? Finns det något som är bra med Göteborg förutom typ Liseberg och Björn Gustavsson?" (Helt seriös var han)
"Det är väl inget fel på Göteborg?" (En av de tystare killarna som hade bläddrat i en bok största delen av resan)
"Amen, vet du inte att Göteborg är som ett gruppboende för efterblivna fiskare?" (första killen igen)
Stort skratt utlöses i gruppen och jag drog på smilbanden också. Tog ett tag innan dom sansade sig, men sen kom ämnet upp igen.
"Vart har du fått det ifrån? Det är väl inget fel på Göteborg?" (Den tysta killen blev nog lite förnärmad, drog slutsatsen att han antingen bodde i Göteborg eller kom från Göteborg egentligen, kan ju bli lite skärrad ibland om någon är anti-08or :P)
"Alltså, det var Betnér som sa det. Den killen äger, han är så jävla bra. Hörde ni när han hade köpt en fittpiercing till sin dotter?" (Magnus Betnér där alltså, och nej han köpte ingen det var ett skämt riktat till dagisfröken)
"Men då var det ju bara nåt han sa, det är ju inte sant"
"Nej men behöver det vara det? Det är ju ändå helt ägt. Hahahah" (Killen tyckte han var hysteriskt rolig. Och sen gick vi av bussen så jag missade resten. Antar att dom bytte till nån annan buss och åkte vidare.)

Fick ändå mig att le och ha något att fundera på under hemresan sen från Göteborg. Och jag har dessutom kollat igenom alla mina klipp med Magnus Betnér och jag tror att om killen var singel hade jag aldrig för en sekund tvekat på att gifta mig med honom. Och det vill inte säga lite. Han är klockren xP Nu ska jag sova.

http://www.youtube.com/watch?v=0sR2bh9xMk8&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0