Give me a break

Någon sa att jag behöver komma tillbaka till den här jorden och satsa på något som vanliga människor tycker är viktigt istället för att lulla runt. Jag tycker för min del att jag satsar grymt mycket på det som jag tycker är viktigt.

Men är det någon som misstycker vill jag gärna veta. Måste ju faktiskt bli vuxen och leva i den riktiga världen nån gång...

Fick ändå ett litet inlägg på facebook från en person jag för länge sen trott hade dismissed mig som buddie pga vissa äventyrligheter som gick över styr och ut ur mitt minne. Blev glad. :P

Anywho, jag har dessutom förklarat krig mot datorn på jobb nu. Den vill inte. Jag vill inte, så nu struntar vi i detta och tar oss ner till Petri för att träffa pojkarna istället. "För Daniel har tagit studenten, ja han har tagit studenten så nu blir vi fulla!" (Tyckte jag var en bra omskrivning)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0