Beach '08 och tjejrumpor på wii

Det var såhär. Igår bestämdes det att vi skulle till stranden, och det blev av! =)

Vi körde ner i Rasmus bil och det var trångt men ganska mysigt och alla var som vanligt med ett litet tillägg i gruppen som uppskattades högt av mig, för Lina är sjukt kul och precis så mycket östrogen som man behöver i vår lilla klick. :P
Vi var framme lite efter 5 för vi hade bestämt oss att grilla på stranden och det var lagom varmt och mycket mindre folk när vi kom fram till Mossby. Daniel, Lina och jag slängde oss i vattnet medan Rasmus startade grillen för han var hungrig. Sebbe ville inte bada så han höll sig på land. Det blev korv och bröd och cider och muffins och det var supermysigt och precis sådär lagom somrigt och bra. Vill göra det minst en gång i veckan hela sommaren och vi bad alla fem om att vädret skulle hålla sig.

På vägen hem bestämde vi oss för att spela Wii i min källare senare och det blev mycket rumpskak (Daniel använder en speciell teknik när han kör skidhopp, vi kallar den tjejrumpan och den finns på både bild och video men jag har inte programmet så jag får inte in den på den här datorn. Lovar att fixa!) och konstiga vinklar (på yogan) innan vi till slut gav upp när alla hade mätt sitt BMI och kommit fram till att dom var rätt normala. Det bestämdes att vi skulle ha två födelsedagsfester nästa år där en involverade min och Rasmus 40-årsdag och en vilket Lina räknade ut 100-årsdag för oss alla fem. Ganska underhållande. Ni är lätt bjudna :P Det var en helmysig dag förutom lite för mycket pollen i källaren så varken Rasmus eller Sebbe måste speciellt bra, men Rasmus gungade på höfterna rätt ordentligt ändå hahahah! Nu ska jag dra mig till sängen och hinna få lite sömn innan jag skjutsar mor och far till svågertorp imorgon för deras USA resa där dom självklart ska köpa hem en massa härligheter till mig och broren.

Godnatt och puss till alla som betyder så mycket för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0