Alltså?

Varför har eu-parlamentet nytta av att kunna kategorisera bloggare?

Varför ska man helt plötsligt bli namngiven och övervakad? Vart tog yttrandefriheten vägen?
Eller hade vi inte sånt i fria Sverige?

Jag tycker iallafall att det känns sådär lagom onödigt att slösa skattepengar på en sån sak när det ändå är fruktansvärt triviala saker som skrivs i typ 90 % av alla bloggar man läser. Men man läser dom för dom är bra skrivna och underhållande. Det är inte så att vi planerar något slags uppror mot staten, eller mot eu. Vilket vi kanske borde. Så om politikerna tycker min blogg ska kategoriseras och övervakas kan dom använda sina egna pengar till det, jag vill ha mina skattepengar ifred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0