Why don't you buy me

Det är vansinnigt varmt här inne och jag mår nästan lite illa av lukten som sopkillarna lämnde kvar i gången ute i vaktmästeriet.. Vill bara ut i friska luften och typ GÅ hem eller nåt!!

Ska förresten förhoppningsvis få hem ett till arbetsgivarintyg idag så imorgon är kanske samlingen komplett och då kan jag kanske bevisa för skolan att jag är något att ha. Jag vet inte. Men det hade varit skönt att veta på riktigt. Suttit på blocket och letat lägenheter igår och idag och det hade varit skönt att kunna ge klara besked till folk som faktiskt hör av sig tillbaka när man lämnat en intresseanmälan. Meeeeen, ja.

Antagligen mysa med pojkarna ikväll och planera inför paddlingen som faktiskt ska bli riktigt kul!!

Men just nu vill jag bara ut ur det här rummet som är instängt och varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0