överjävligt

Tillbaka på kontoret igen då ja..

Känns lite udda att det bara är här jag använder datorn, men det är kanske bra att jag spenderar helgerna med att göra nyttigare saker. Typ varit på stranden med de bästa i två dagar och vi har brottats med både vågor och varandra. I fredags spelade vi spel hos Em, och Mango var bäst på allt. Vi ägde på tp och a till ö var ingen match eftersom vi är så fruktansvärt allmänbildade (eller ja hon iallafall).

I lördags crashade jag och Sarah hemma hos Daniel så pass så grannen kom över två gånger. Första gången för att kolla att allt var bra, och andra gången för att klaga på vårt låtval. "Du e min man" med Helen Sjöholm uppskattades inte. Sebbe blev ledsen för vi hade värsta dansmoves och dedikerade sången till honom. Men vi gav "kocken" en tequila och två gammeldansk sen var han lycklig och gick hem igen.

På väg ner till McDonald's när vi följde Sarah till jobb igår blev vi täckta utav såna där små svarta kryp som finns överallt och kliar frenetiskt och det behövde botas, så vi åkte till stranden igen. Det var party på Daniels mobil och lite för mycket tång i vattnet. Men det var bra och jag blev trött.

Sov två timmar när jag kom hem och var helt groggy när Sebbe ringde och undrade om vi skulle träna. Blev ingen träning, men allmänt prat om annat och en färd till kongsmarken på gott och ont. Kändes konstigt att bara köra därifrån men det var det bästa vi kunde göra. Pojkarna var underbara hela kvällen och stannade till och med på en promenad med odjuret eftersom jag inte ville sova. Ja, på gott och ont. Men förhoppningsvis löser allt sig till det bästa och allt blir precis så som det ska vara. Annars tycker jag att vi borde skriva om lagen om allts överjävlighet, för den borde inte drabba människor som är så fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0