Reklamfrenzie

Seg sista dag på jobb den här veckan. Imorgon blir det McDonald's och jag ska till och med jobba med Mango en stund. Det ska bli mys :P

Skickade reklamen från comviq till min killkompis i Kanada, ni vet den där föräldrarna spårar ur och kör kälke ner för taket i poolen. Han älskade den. Fick mig att börja youtuba random reklamer från 90-talet och det är heeelt underbart ju.

Någon som kommer ihåg Kalles Kaviar reklamen, med den lilla killen som missar att köpa ny tub i tid?
Nostalgi, och lite läskigt att jag minns varje ord i den här...

Jag hittade en som jag tror Fredrik hade gillat, såhär tror jag eran laststation ser ut på kvällarna. xD

En riktig klassiker (this makes me proud to be a child of the 90's)
Den här minns man när man ser den, rätt underhållande.
Seriöst, hur lätta var vi att underhålla på 90-talet liksom?? HAh.

Fast den bästa var lätt IKEA reklamen som blev förbjuden. Jag kan tänka mig att Kamprad inte ville visa upp Sverige i dess riktiga sken... =)


Märks det att jag har tråkigt på jobb eller? Ska snart ringa och störa Daniel för han har inte heller något att göra.
Men bläddrade vidare på youtube och lyckades hitta typ den dummaste blondinen i amerikas historia.. Det som gör det här klippet så bra är programledarens kommentarer. Han är klockren.

Women don't really want to hear a mans opinion, they just want to hear their opinion in a deeper voice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0