Dilemmat.

Jaha, ännu en dag på jobbet. Känner mig sjukt övergiven eftersom typ alla andra är på semester. Livrädd att kameran på baksidan ska act up som den på filmen igår och visa en demented tjej som ser ut som hon i the ring fast utan det långa håret.

Annars fick jag köra fars bil till jobb idag för han skulle till Puttgarden och handla flaskor innehållande alkohol-haltiga varor. Ganska skönt. Men har inte den blekaste aning om vad jag ska äta idag.. och är vansinnigt avundsjuk på Sebbe och Rasmus som fikar i solen i Svedala. Men dom skulle fika lite för mig också, så det hjälpte lite kanske...

Har sökt typ tolv kurser i Malmö nu också, för alla bara förvirrar mig med hur jag ska göra angående den här frickin utbildningen och allt. Kanske inte blir Umeå after all.. Inte den här terminen iallafall. Måste nog ringa killarna och säga åt dom att hyra ut till någon annan. Det löser sig. Kanske.

Just nu är hemma för bra för att lämna. Men det var det egentligen förra året också. Kommer det någonsin att finnas en tid då hemma inte är för bra för att lämna? Men jag har fortfarande inte bestämt mig.. och jag har svårt att se att lösningen ska komma krossa mig som en ångvält under helgen. Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0