Trött!

Helt slut efter lunchen med kusiner och kusinbarn. Det blev lite kalabalik när äldste sonen välte yngste sonens barnstol och mamma trillade av sin stol när hon försökte rädda honom. Däremot hade nog personalen lagom roligt under tiden. Och vi fick tacka allihop ordentligt innan vi gick därifrån för att vi inte hade blivit utslängda. Ska bli kul att träffa dom igen på lördag!

Kom tillbaka till kontoret och det är så tyst och lugnt och tyst och lite jobbigt så att jag blir alldeles matt och bara vill hem och sova en stund. Enda problemet är att idag är enda dagen jag faktiskt inte kan göra så eftersom jag inte ska tillbaka upp hit imorgon. Kanske en liten stund, men det är mest utbildning i växeln imorgon och då kan jag inte hålla på såhär. Måste bli klar med det jag gör så jag faktiskt får betalt för att ha gjort någon nytta och inte bara för att blogga, sitta på facebook och msn. Men jag är så trött...

Anna ringde från jobb och undrade om jag ville jobba halv 5 till 11.. men var inte så sugen måstejag säga. Kom däremot att tänka på att jag antagligen hade gjort det förra sommaren, för då jobbade jag halvt ihjäl mig för att spara ihop till resan. Vansinnigt galet.

Vill bara veta nu, så jag kan planera och åka upp och hitta lägenhet och typ bo in mig och börja skolan igen och vara duktig. Jag vill egentligen inte förlora det jag har här, men samtidigt vet jag att om jag inte flyttar på mig så kommer alla andra att göra det ändå. Ni finns alltid närmast mitt hjärta och jag ska faktiskt hålla kvar er där så länge som det bara går. Bara ni anstränger er lite också så kan vi få det att fungera. Jag lovar.

Hjälp, jag bara svamlar nuju så trött jag är. Kan ingen annan också uppdatera, börjar bli trött på att läsa igenom vad jag själv har skrivit och skratta lite i min ensamhet eftersom jag är den enda som är completely addicted och skriver ner allt som kommer ur fingrarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0