Sommarrocken

Igår var finalen på sommarrocken, och det var heeeelt underbart! Hela kvällen var perfekt och fyrverkerierna var magiska =) Det kändes nästan som Sydney på nyår trots att det var betydligt mindre och uppskjutet från terrängbanan bakom badet...

Jag ville berätta för alla hur fina dom var och hur mycket jag tycker om dom. Insåg när jag var på väg hem att det kan ha låtit lite som fyllesnack, men jag menade vartenda ord och jag skulle kunna säga det idag till varenda en igen. Idag blir en lugn dag och ikväll kanske det blir film, vi får se.

Men det var galet värt pengarna och väääldigt skönt att vara hemma en helg och kunna umgås med de bästa!

Btw, grattis till Sarah, Emily, Sara och Daniel som kommit in och till mig själv för att jag var för långsam för att få in allt i tid =) Anyway, det löser sig alltid.

Puss 

Kommentarer
Postat av: melinda

fan vad härligt! jora min kväll va mysig...satt bara hemma kan man väl säga :) slängde i mig en slaskig kebab å va allmänt fet hehe skitgött :)

2008-07-13 @ 13:23:50
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0