so sometimes a woman needs to be rescued...

Såg precis Boondock Saints med Sarah och pojkarna. Det var mys. Blir mycket film den här veckan.
Men det gör verkligen ingenting för ni har fått mig att inse hur mycket jag har saknat det. Och det är bra.

Vi tränade, eller, jag och Sebbe tränade. Alla andra lekte med annat sålänge och läste tidningen. Sen snackade dom lite skit om mig med mina föräldrar medan jag duschade.. det var också kul. Men jag lovar att byta telefonsvarare för jag låter som typ en 12 åring, och jag är ju faktiskt vuxen nu.

Nappe joinade efter en stund in i filmen. Han är bäst, och för tillfället den enda man som älskar mig så jag tar gladeligen emot hans pussar även om dom är lite slabbiga from time to time.

Imorgon är det fredag och sen blir det helg och ännu mer film. Jag längtar redan. Dessutom är vi tre i växeln imorgon så det blir inte något jobb alls. Idag klippte jag sönder post-it lappar och klistrade fast på kuvertet till antagningen eftersom mina arbetsgivarintyg fortfarande inte skickats in. Förhoppningsvis läser dom det hellre brevet när det är färgglatt. =)

Puss o godnatt

...and sometimes a woman really needs so rescue a man. (do you want to be rescued?)

Kommentarer
Postat av: 237

Heje



Kolla in mina nya bilder som jag tog idag på ett gammalt pappersbruk! Roligare än det låter :)

2008-07-19 @ 20:16:58
URL: http://rum237.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0