Resan

Letat febrilt efter den lilla svarta mappen med cd-skivorna som innehåller alla bilder från resan. Var näst intill i tårar när jag hittade den och har genomgått det lilla minnet med blandat från Hawaii och San Francisco under den sista timmen med blandad låtlista i itunes som bakgrund =)

Så många fina minnen som kommer tillbaka, och så många mindre fina minnen såklart... Men det är sånt man får leva med.

Jag har iallafall insett att jag antagligen mått bra av att ha lite distans från hela grejen nu ett tag och nu kan jag nog smälta iallafall det mesta jag varit med om och försöka sortera ihop det till någon slags förståelig samling som andra också kan ha lite roligt åt att se. Har varit så mycket annat sen jag kom hem att jag faktiskt inte orkat sätta mig ner och gå igenom det, men det känns bra att ha börjat. Får bli en skiva imorgon och ska väl visa mitt hopp för pojkarna någon dag. Sarah kanske också vill se. Haha, dom kommer svimma. ^^

Annars har kvällen regerats av massiv magvärk (typ föda-barn storlek) och jag har mest legat ihoprullad i soffan och försökt sätta så mycket tryck på det onda som möjligt. Men det löstes lätt och ledigt genom en kopp te med honung. Hade inte någon bara kunnat berätta det för mig vid halv 6??

Nu ska jag se till att tv'n blir avstängd och att bror går och lägger sig så jag kan sova. Ska trots allt till jobbet och vara duktig och vuxen imorgon igen.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0