Pissigt värre.

Idag sitter jag i en kontorsstol och gör nytta igen. Pratat med Glenn i 1½ timma och sen med Sarah i typ 30 minuter.. kommer ruinera dom. =) Anyway, behövde gå ifrån växeln och gå på toa medan jag pratade med Sarah och det kan man ju inte så hade litet dilemma snack innan jag vågade trycka på upptaget signalen och se till att Christoffer hade uppsikt över alla utgångar medan jag var borta. Sarah tyckte jag skulle kissa i en hink, men jag kände inte för att dra ned byxorna här ute i receptionen. Det fanns två anledningar. 1. Om någon kom (typ VDn) skulle jag bli avskedad på momangen, och antagligen min far också. Dessutom hade det varit lite pinsamt. 2. Om jag skulle kissa i en hink hade jag ändå fått gå till toaletten för att hälla ut det, annars hade det ju luktat illa. Orka sitta i växeln en timme till med en illaluktande hink vid sidan liksom. Nej tack.

Ikväll är det träning och jag ska be om lov att hänga upp säcken så jag kan avreagera mig lite. Which reminds me, måste ringa pappa och se om jag kan åka med honom hem. Körförbud på bilen ju, och jag orkar inte ta bussen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0