Norrland.

Happ, kom upp till Norrland (Södertälje då alltså) vid 8 igår kväll och satt ute på mormor och morfars balkong till 11 och tyckte livet var rätt schysst. Vi såg stoooora containerbåtar som kom förbi och en och annan mygga letade sig in under kläderna. Åt jordgubbar med glass och sen tyckte morfar vi skulle gå och väga oss. (icke!)

Idag gjorde vi oss lite finare (vet inte om det gick så bra, jag menar materialet är ju inte det bästa) och sen åkte vi ut till golfklubb och träffade hela släkten och åt mat och drack en massa olika saker. Det var mys, och länge sen jag träffade alla. Barnen börjar liksom bli lite stora nu, och det är så kul att kunna göra saker med dom. Sebbe hade tydligen sprungit runt i huset och ropat "äskling äskling" hela kvällen i onsdags efter att vi åt lunch i stan. Och tydligen var det mig han menade. Lilla sötmuppen. Vi satt på balkongräcket på golfklubben och tittade på två killar som gjorde sista hålet och han lovade att inte tappa sin polisbil i vattnet. Äkta kärlek till den lille busen! <3

Det blev kaffe hemma hos moster men vi åkte hem rätt tidigt, blir så när man är barnvakt till två 85+ are. Var lite tråkigt. Hade egentligen gärna gått ut ikväll. Men men, orkar väl egentligen inte. Och laddar upp inför imorgon då det blir reunion med de bästa hemma som jag hunnit få abstinensbesvär efter redan. Hur ska det gå när jag börjar plugga i höst? Ojoj.

Anyway. Spelat majong på datorn med Marcus i timmar och nu är det dags för sängen. Hörs imorgon.


was that the best I'll ever be?


Kommentarer
Postat av: camz

hah, han tog inga den lille skiten!

2008-07-06 @ 09:12:23
Postat av: carro

haha jaa, bara vi kommer iväg så ;)

hur har dagen varit? :P

2008-07-06 @ 12:51:42
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: evelina

Haft en bra dag?

2008-07-06 @ 23:47:36
URL: http://evveistheman.blogg.se/
Postat av: carro

härligt, jo min var också fin :)

vad har du för planer för idag då?

2008-07-07 @ 13:35:24
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0