it started out with a feeling

Träningsrummet blev riktigt bra, och igår kväll upptäckte jag och Sarah att det var sjukt bra aukustik (eller hur det nu stavas) där inne och sjöng så fönstren skakade till alla låtar i mitt gamla köralbum. Det var mys.

Sen cyklade vi hem till Daniel där vi såg "Nyckeln till Frihet" och den är också mys.

Till slut kröp jag ner mellan mina rosa lakan och somnade som en stock. Vaknade imorse av att solen var sjukt dryg och lyste mig rätt i ögonen. Förstår precis vad Sarah menade när hon tyckte att solen stod så högt igår att hon inte visste vad klockan var. =)

Idag är jag tillbaka på jobbet och det är lika lugnt som annars. Det finns nästintill inget att göra, och telefonen ringer väääldigt sällan. Men det är rätt skönt att ha något att göra på dagarna, det fanns liksom bara ett träningsrum att ställa iordning. Ikväll blir det premiär-visning för pojkarna och kanske (eftersom vi inte sett tillräckligt många) nån film till.

Nu ska jag dricka te. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0