Fredag

Sitter på jobbet och tycker det är väldigt varmt. Beror nog mest på att musklerna fortfarande försöker återhämta sig ifrån igår. Men det var så skönt att få springa av mig lite och slåss lite med pojkarna. Även om det resulterade i blåmärken på väl valda ställen (typ hela kroppen)

Efter träningen blev det film, vi såg "The Happening" och även om Sebbe sa att det inte var en big deal så vart jag livrädd när jag mötte Lillemor i hissen tidigare idag! Stod ju och tänkte på folk som gick baklänges, och hängde sig själva och plantor som pratade. Meeen, nån gång ska väl jag också vänja mig vid skräckfilm.

Ikväll blir det fest fest fest och jag har inte riktigt säkert vart det börjar.. känner mig vansinnigt populär just nu ;P

Skolan går det nog åt helvete med, arbetsgivarintygen kommer inte som dom ska och det förvirrar en hel del i min hjärna som totalt ställt in sig på att slippa dela ovanvåningen med brorsan i höst. Meen men, vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0