Blondinbella

Omg!

Pratade med Emily i telefon och hon hade hittat nån parodi på blondinbellas videoblogg på youtube och jag vet inte ens om jag vågar lägga upp jämförelsen här för det kanske blir stämning utav helvete och copyright mög, men who cares. Än så länge har inte regeringen fått för sig att ringa på min dörr angående registrering av min blogg so there.

Parodin & Originalet


Jag vet inte om det är hemskt att jag ser min kusin i henne.. är det det? Jag mår fysiskt illa av att titta på det här nämligen. Det är nästan tur att Christoffer inte har kommit tillbaka än. Annars hade jag haft färsk lunch som antagligen inte hade velat stanna i någon av mina fyra magar. Men nu börjar jag bli lite hungrig, so he better get here! Annars går jag hem. Typ.

Kommentarer
Postat av: camzie

tycker du är lite seg på att blogga. ;D Vavava lixom, skärpning nu! poss :*

2008-07-27 @ 13:17:07
URL: http://camzlamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0