å - an a with a small ring above

Imorse piggnade jag till av ett sms från Daniel som tyckte det skulle bli så härligt att gå till jobbet nu för det var måndag. Önskar nästan man kunde få såna sms varje dag *hinthint* haha, nej men det var roligt för det var liksom en överraskning. Sen tror jag vi har försökt överglänsa varandra med hur lite vi har att göra hela dagen och det är också rätt underhållande.. men nu måste jag fylla på telefonen igen, helt hopplöst att ha kontantkort!

Anyway, det ska köras skit till tippen ikväll för nu ska träningsrummet se ut som det gör och kunna användas. I like it =)

När Birgit kommer tillbaka från lunchen ska jag försöka ragga upp lite lacknafta, för mina naglar ser för jävliga ut och jag tog inte med nån aceton till jobb. Borde egentligen fila dom också, men det vet vi alla att jag är för lat för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0