rix morgonzoo

Tredje morgonen i trafiken. Men igår på eftermiddagen när Mango följde med blev det ös i bilen, och det höll i sig imorse så jag hade betydligt mycket mer energi trots min limited amount of sleep. (måste lära mig att sova ordentligt) Hade mys som fan igår! Först med Mango i bilen och vi lurade i en kille på Shellmacken (där vi förövrigt lånade toaletten utan att betala) att vi provkörde en Ferrari, och det är ju delvis sant. För trots att jag älskar min lilla bil så är detta hangarfartyget en Ferrari i jämförelse. Vi körde stenhårt på Rix Fm på radion och det var betydligt bättre än Lugna Favoriter som nästan har fått mig att somna två dagar i rad nu.. =) Totalcred till Mango för radiobytet!

Gårdagskvällen ägnades åt mina favoriter på Erlandsdal och diverse juldrycker och buzz. Dom ägde mig totalt och jag blev nästan lite ledsen.. brukar ju vara så duktig på det. Men till och med Ronja klådde mig på vissa frågor. Det säger en del. Ohoh, höll på att glömma!! Inhandlat igår: nyårsklänning (den är så fiiiiin <3) och allmänt mysiga skor som jag har använt hela dagen idag och dom är också fiiina : P yeahj!

Imorse var det lussefirande på Rix Morgonzoo och det var bäst! Jag skrattade nästan så tårarna rann och det var jättebra för min energinivå höll sig relativt hög hela morgonen så jag var nog ingen fara i trafiken, trots att jag totalt har sovit ca 13 timmar de senast tre dygnen.. vilket borde vara ungefär 11 timmar för lite.

Nu blir det mera rix, för jag ska sätta mig i bilen igen och låta tre timmar till flyga ut ur mitt liv. Förresten struntar jag i min dumma hemtenta nu. Den är dum, och jag är omotiverad. Så skit på den. Annars är allt bra. Sjukt pepp på nyår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0